جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

بهترین رنگ مو

ایران واتساپ

بهترین رنگ مو

۱,۶۸۳ بازديد

بهترین رنگ مو

در میان رنگ موهای مختلفی که در بازار ایران موجود است بهترین مارک رنگ مو خارجی جایگاه ویژه ای دارند. کیفیت و تنوع رنگ موجود در این رنگ موها توانسته است بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند.

بهترین رنگ مو خارجی بعضا از کیفیت های مناسبی برخوردارند و می توانند پاسخگوی نیازهای سلیقه های متفاوت با جنس موهای متفاوت باشند. تنوع رنگ موجود در میان رنگ های خارجی نیز یکی از علل اهمیت یافتن آنان است.

رنگ مو از آنجایی که امروزه به یکی از مهم ترین بخش های آرایشی زنان تبدیل شده است اهمیت ویژه ای می یابد. این موضوع آن چنان اهمیت می یابد که در برخی موارد افراد با تغییر رنگ موهای خود استایل خود را تغییر می دهند.

بهترین مارک رنگ موها معمولا از جهات مختلفی اهمیت می یابند که از جمله آن ها می توان به کمترین میزان استفاده از مواد آسیب رسان مانند آمونیاک. استفاده از عصاره روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف برای جلوگیری از شکنندگی موها و همچنین پیشگیری از خشک شدن موها امری ضروری است.

موارد ذکر شده در حال حاضر یکی از ضروریاتی است که بهترین رنگ موها باید داشته باشند تا باعث رضایت مشتری شوند. این موضوع از آن جهت می یابد که امروزه سلامت مو امری مهم تلقی می شود و اکثر خانم ها و آقایان در عین حال که علاقه مند به داشتن موهایی خوش رنگ هستند بلکه دوست دارند تا سلامت و شادابی موهایشان حفظ شود و درخشندگی لازم را داشته باشد.

در انتخاب رنگ مو عوامل متفاوتی تاثیرگذار است . به طور معمول افراد به رنگ موهای خارجی مختلف واکنش های متفاوتی دارند که می توان با استفاده از تجربیات دیگران به انتخاب رنگ موی مناسب اقدام کرد. همچنین کوتاهی و بلندی موها در انتخاب رنگ موی مناسب تاثیرگذار است و این موصوع از آن جهت اهمیت دارد که برخی از رنگ موهای خارجی دارای حجم کم هستند و ممکن است خرید میزان بیشتر از آن شما را متحمل هزینه کند.

عطر زارا

عطر زارا zara یک برند ترکیه ایی پوشاک و زیورآلات میباشد و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد است.

در اصل برند عطر زارا Zara یک کمپانی عطر و ادکلن اسپانیایی میباشد که توسط Amancio Ortega و Rosala Mera تاسیس شده است.

این دو توانستند در سال 1975 اولین فروشگاه پوشاک زارا را افتتاح کنند و محور اصلی محصولات خود را که شامل محصولاتی با قیمت مناسب به سبک محصولات بسیار معروف بود، راه اندازی کردند و خوشبختانه توانستند در اسپانیا به موفقیت های زیادی دست یابند .

برند زارا توانست از سال ۱۹۹۸ با همگاری شرکت عطر سازی اسپانیایی پوییگ وارد دنیای عطر و ادکلن بشود. برند Zara در بازه زمانی ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۶ دارای بیش از ۲۰۰ محصول در کارنامه عطری خود می باشد.
از سال ۲۰۰۷ زارا برای زنان و همچنین مردان لباس ، کیف، کلاه و کمر، زیورآلات، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس شب، لباس خواب، پوشاک کودکان و نوزادان و اجناس جانبی مانند دستکش، چتر، کیف پول، عطر و ادکلن تولید میکند.

عطرهای معروف زارا عبارتند از :

Zara Gold
Zara Silver
ZARA–FRUITY
ZARA-ZARA ORCHID
ZARA – FEMME
ZARA – RED VANILLA
Zara Night Pour Homme III

عطر زارا zara در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شود که همه ی آن ها از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار می باشند و مناسب برای هر سلیقه ایی میباشند.
عطرهای زارا هم در رایحه های گرم و شیرین موجودند هم تند وتلخ این یعنی دامنه ی وسیعی از سلیقه هارا در برمیگیرند.

محبوبیت این برند در حوزه عطر و ادکلن به حدی است که تقریبا در سر تا سر جهان طرفداران ویژه و خاص خود را دارد که توانسته است جایگاه خود را پیدا کند.

بهترین برند ماسک مو

فرقی نمی کند موهای آسیب دیده داشته باشید یا موهایی سالم و تقویت شده، در هر صورت نیاز دارید تا با استفاده از بهترین برند ماسک مو ، موهای خود را تقویت کنید و آن ها را در بهترین شرایط قرار دهید.

بهترین ماسک های مو معمولا دارای مواد مغذی همچون روغن آرگان، ویتامین A ، ویتامین E، اسیدهای چرب غیر اشباع، امگا 3، امگا 6، امگا 9، کراتین، دایمتیکون، سیلیکون که تاثیرات مثبت زیادی به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به تقویت مو، درخشان شدن، براق شدن، جلوگیری از موخوره ، نرم کننده و بازسازی کننده مو اشاره کرد.

انواع ماسک مو شامل دو نوع هستند یک نوع جامد و دیگری مایع .

ماسک مو جامد: این ماسک موها باید پس از استفاده آبکشی شوند.

ماسک مو مایع : زمان استفاده از این ماسک موها پس از حمام است که می توانید به ساقه موها اسپری کنید و پس از آن موها را سشوار بکشید یا برس کنید.

ماسک موها با توجه به تفاوت هایی که دارند می توانند موارد استفاده متفاوتی داشته باشند. شما می توانید از هر ماسک مویی با توجه به شرایط موهای خود استفاده کنید.

استفاده از ماسک مو امری ضروری برای افرادی است که موهای خود را رنگ کرده اند (باید دقت کنید که از بهترین رنگ مو ایرانی یا بهترین رنگ مو خارجی استفاده کنید). این افراد لازم است تا پس از رنگ کردن موهای خود به صورت منظم از ماسک های موی تقویت کننده استفاده کنند تا حد امکان اسیب های ناشی از رنگ مو را کاهش دهند و به حداقل ممکن برسانند.

افرادی که دارای موهای ضعیف و شکننده هستند نیز بهتر است استفاده از ماسک مو را فراموش نکنند چرا که این ماسک ها از آسیب دیدگی بیشتر موهای شما جلوگیری کرده و موهایی براق و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.